lauantai 7. maaliskuuta 2015

Apua someasioissa nyt ja heti!

On se kurjaa kun ei saa apua...  Viikonloppuna, yrittäjältä jolle ei ole maksanut pennin latia.





"Pitäisihän tuon tietää koko sen ison yrityksen kaikki tuotteet ja vastata heti kun Facessa huutelen, onhan kyseessä sentään yksinyrittäjän osaamisaluetta hiukan sivuava aihe..."

Tuskin kauaa aikaa menee vastata, kysyinhän vain tämän yhden - eikun kolme kysymystä.









Ikävää.

Yrittäjän aika on rahaa.
Jos tarvitset apua, ostat sitä. Ei yrittäjä ole velvoitettu vastaamaan kenenkään kysymyksiin edes työajalla jos et maksa.  Vaikka olisi kuinka asiantuntija.

Nyt kyllä suutun enkä vastaa enää mitään, kehtasikin pyytää rahaa avusta vaikka hyvän hyvyyttäni haluaisin antaa mahdollisuuden näyttää osaamista!


Tein perheelleni lupauksen:


En kiinnitä mitään huomiota niiden ihmisten some-pyyntöihin jotka eivät ole palkanneet minua ratkaisemaan ongelmiaan.

Muuten ei homma toimi, pakko.

Oikeastaan eniten ottaa päähän se että hirmu kiire on ratkaista pulma mutta sitten kun annat ohjeet niin vastausta kysyjältä ei kuulu, ei näy...  Saatikka kiitosta.

Mitä olet itse mieltä?  Haukutko yrittäjää jolle et maksa palveluista?

Moni haukkuu vaikkei olisi yhtään aihetta: Vain koska itsestä tuntuu että "minua on ehkä loukattu" -  ja syytetty pihiksi?

Ihan kamalaa, mistä sitten edes voin kysyä apua kun tuokin on niin nokkava vaikka ihan järkeviä kysyn ja ollaanhan me sentäs twitterkavereita vaan ei yhtään sitä huomioi, ei meidän IT osasto osaa auttaa...






Tiedoksi:
Toimin Top Contributorina Google+:n virallisessa Google+ Help -yhteisössä ja olen lisäksi perustanut ihan suomenkielisen yhteisön Google+ Apu Suomi.

Apua saa Google+ asioissa!


Lähetä kommentti